Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Madfred | użytkownik

imię i nazwisko adresWarszawa zarejestrowany16.04.2010 @19:18:06 ostatnio na stronie08.03.2015 @16:26:43



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty9 komentarze89 posty na forum8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mateuszmazurek    10.10.2011 @21:13:16
no opis akurat nie moj :/ ale dzieki za komentarz
~KarolGniazdowski    17.04.2011 @15:15:34
Oj, Grabku, Grabku!
Wypadłeś tak jakoś, przy robieniu porządków. Zrobiłeś jedną pracę i to było jakieś 5 miesięcy temu. (bez jednego dnia (sprawdziłem )) Nie dziw się, że wyglądałeś na niezbyt zainteresowanego. To było rozwiązanie techniczne, że wykreślimy tych co zupełnie nic nie robią, a jak tylko pojawią się znowu, natychmiast ich przyjmujemy z powrotem, bo wtedy rzeczywiście jest to z ich własnej woli i tak dalej...

Wskakuj znowu i wgrywaj barok. Bardzo fajnie że się dopominasz o malowanie. Właśnie o to chodziło.

Nie mam możliwości wysyłania invitea. Po prostu dopisz się do grupy, to dostaniesz akcept. Potraktujmy to jako invite słowny.
~mateuszmazurek    16.03.2011 @18:57:16
juz się przed Karolem tłumaczyłem, że chciałbym jakoś tą plażę namalować ładniej ale nie wyobrażam sobie jak to zrobić żeby nie wyszło kiczowato
~mateuszmazurek    25.11.2010 @18:57:08
GRABEK DWIE SPRAWY. PISZĘ DUŻYMI ŻEBYŚ TO PRZECZYTAŁ
JEDEN. JAK ODPOWIADASZ NA KOMENTARZ PISZ NA PROFILU, JAK ODPOWIESZ NA SWOJEJ PRACY TO DRUGA OSOBA NIE DOSTAJE POWIADOMIENIA ŻE COKOLWIEK NAPISAŁEŚ. :morświn:

dwa, tak na serio to nie mam nic przeciwko drzewom ani dużej ilości spryskiwacza, może nie zauważyłeś ale do rymu potrzebowałem :/
~KarolGniazdowski    04.11.2010 @22:43:29
Wbijaj, ale już. Doznałeś łaski przyjęcia cię w nasze tajne szeregi! Są rzeczy, których się nie odmawia. xD

http://www.digart.pl/grupy/14708/Tymczasowa_Robocza_Grupa_Akwarelowa/
ostatnio edytowane: 2010-11-04 22:43:52
~olakonst    04.11.2010 @18:49:40
dzięki ej, ale jest już od wczoraj kolejny temat, wbijaj wreszcie do grupy! masz dwa tygodnie, poradzisz sobie
~KarolGniazdowski    18.10.2010 @18:02:34
MLWBC to Mazurkowo-Lorakowa Wielka Bitwa Conceptartowa
A temat napisałem pod pracą: Opuszczona świątynia.
~AlRoma    06.10.2010 @12:57:39
jeżeli nie masz nic przeciwko .... będę do Ciebie zaglądać co jakiś czas ... bo podoba mi się u Ciebie
~mateuszmazurek    29.09.2010 @10:35:56
po pierwsze musze cie nauczyc jak poslugiwac sie digartem jak odpowiadasz na czyjs komentarz to pisz u tej osoby na profilu bo wtedy wyskakuje powiadomienie, a tak to ja tylko przypadkiem bo fajne drzewo wrzuciles zauwazylem
~Madfred    29.09.2010 @00:08:36
No ja widziałem w przystępnej cenie gdzies a5 intuosa 4 i moze za pol roku, rok, ale raczej pozniej uda mi sie kupic. Mozesz mi powiedziec ile dales za ten a4 ?
~mateuszmazurek    28.09.2010 @22:38:40
Kupilem intuos4 a4, no i uzywas photoshopa, probowalem jeszcze paintera ale nie potrafie tam na razie mieszac kolorow. Ty tez sobie tablet kupujesz?
~KarolGniazdowski    28.09.2010 @20:45:53
Zgadza się. Urządziliśmy sobie zestawienie.
~Madfred    12.09.2010 @12:36:03
Nie chciało mi się prostować tego arkusza, zdjęcie zostało zrobione na szybko na automacie Nikon'em D5000. Ale pięknie dziękuję, i kto wie, może skorzystam .
~Niska    12.09.2010 @12:16:10
Grabciu, weź zainwestuj w lepsze zdjęcia bo papieru o TAKIM kształcie to jeszcze nigdy nie widziałam :P
Mogę zaoferować moją pomoc przy zdjęciach i lekkiej obróbce...
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt